השנים 2013/14 אמורות להיות שנים נהדרות עבור תעשיית הגיימינג. כל החברות המובילות כבר חשפו את הדור הבא של הקונסלות שלהן, והמחלמה השיווקית על הצרכנים צפוייה להיות גדולה יותר מאיי פעם בעונת החגים הקרובה בדצמבר. אתר dealnews הפופולארי ערך סקר בנושאי גיימינג בקרב קוראיו והתוצאות מסקרנות, גם אם כי לא כל כך מפתיעות.

מיקרוסופט שולטת
כ-44% מהקוראים משתמשים בעיקר ב-Xbox 360 של מיקרוסופט (Microsoft) למשחקים שלהם, כאשר 26% רואים את המחשב האישי כמכונת המשחק הדומיננטית ביותר עבורם, 23% משתמשים בעיקר ב-PS3 של סוני (Sony) כמכונת המשחקים העיקרית שלהם, ו-6% משתמשים בעיקר בקונסולות משחקים אחרות, כשמספר זה כולל כולל את סמארטפונים, את ה-Wii של נינטנדו (Nintendo) , טאבלטים וקונסולות ניידות. כ-29% מבעלי ה-Xbox 360 קנו את הקונסולה שלהם לפני יותר משש שנים, לעומת 17% מבעלי ה-PS3. למרות שה-Xbox 360 וותיקה יותר בקרב המשתמשים, כ-54% מבעלי הקונסולה שלחו את הקונסולה שלהם לתיקון, בניגוד ל-32% מבעלי ה-PS3. נתון משמח שעולה מהסקר הוא שבעלי ה-Xbox 360 וה-PS3 מכבדים אחד את השני כגיימרים אמיתיים בצורה שווה, אך 87% מהגיימרים טוענים שאנשים שמשחקים בעיקר בניידים הם לא גיימרים של ממש.

משחקים ללא הפסקה
67% מהקוראים שחקו יותר משמונה שעות ברציפות, כאשר 42% שחקו יותר מ-12 שעות. רק 9% מהקוראים משתמשים בקונסולה שלהם למשחקים בלבד, כאשר בעלי PS3 משתמשים בקונסולה שלהם גם לצורך צפייה ב-DVD ו-Blue Ray ובעלי ה-Xbox 360 משתמשים בקונסולה שלהם גם כמזרים ווידאו. 76% מהמשיבים ענו כי הם מורידים משחקים דרך הקונסולה עצמה, נתון לא מפתיע בהתחשב בעובדה שהרכישה הדיגיטלית הופכת פופולרית יותר ויותר, ו-77% השיבו כי הם עושים רכישות גם בתוך המשחקים בניידים. 42% מבעלי ה-Xbox 360 הודו כי הם שוקלים רכישה של אחת מקונסולות הדור הבא, לעומת 29% בקרב בעלי ה-PS3 ו-29% שהשיבו שכלל לא שוקלים רכישה של אחת מקונסולות הדור הבא.

 

שתף:
-פרסומת-
חייל בשירות סדיר, גר באזור השרון אבל בקושי רואה את הבית. חובב טכנולוגיה וגיימינג מגיל קטן, כבר שנים מזגזג בין iOS ל-Android. מחכה שתאתגרו אותו ב-Call of Duty ואף פעם לא מפספס את ההזדמנות למירוץ ב-Need For Speed.
  • לוטם

    סקר של אתר אחד לא מייצג מכירות בכל העולם. האם התפרסמו נתונים רשמיים לגבי מכירות הקונסולות בשנת 2012?