יוצאי אולפן הפיתוח Infinity Ward, הקימו אולפן פיתוח חדש בשם 'Reload' אשר יתמקד בבניית משחקי יריות מגוף-ראשון המיועדים למכשירים ניידים ולמשקפי מציאות מדומה.

משקפי המציאות המדומה של Oculus.

התחום החם כרגע בעולם הגיימיגנ הוא 'מציאות מדומה' (Virtual Reality) כאשר המחשב האישי זכה למשקפי המציאות המדומה Oculus Rift ואילו סוני עובדת על 'פרוייקט מורפיוס', משקפי מציאות-מדומה המיועדת לקונסולת ה-PlayStation 4. הדבר לא נעלם מעייניהם של המפתחים הותיקים באולפן הפיתוח Infinity Ward אשר זכור לטובה בזכות הכותר Call Of Duty: Modern Warfare שהצית מחדש, בדור הקונסולות הקודם, את ההתלהבות סביב משחקי יריות מגוף-ראשון. מקימי האולפן יעבדו לדבריהם על "הדור הבא של משחקי היריות מגוף-ראשון", לדעתם מדובר על כאלה שיפותחו במחשבה תחילה על משקפי מציאות-מדומה ומכשירים ניידים.

ג'יימס צ'אנג (James Chung) המייסד של אולפן הפיתוח החדש מציין בהודעה לעיתונות באתר החברה "כשהשתמשתי לראשונה במשקפי מציאות-מדומה וראיתי למה הם מסוגלים, הבנתי כי אלו לא רק אביזרים נלווים אלא פלטפורמה חדשנית שעתידה לשנות את הדרך בה אני חווים, צורכים, מתקשרים ויוצרים מדיה… זה היה הזמן המושלם ללכת בעקבות התשוקה שלי ולרכז תחת קורת-גג תרבות פיתוח המקדמת יצרתיות ושיתוף-פעולה".

באולפן מועסקים ותיקי התעשייה, מפתחים, שעבדו כאמור על כותרי Call Of Duty שונים במרוצות השנים אך באופן מפתיע מועסק בו גם ניק ראנירי (Nik Ranieri), שהיה בעברו אנימטור בדיסני. החברה מונה עד כה כ-12 עובדים.

זו לא הפעם הראשונה בה יוצאי מ-Infinity Ward מקימים אולפן פיתוח חדש ובעבר ג'ייסון ווסט (Jason West) ו-ווינס זאמלה (Vince Zampella) הקימו את אולפן הפיתוח Respawn Entertainment שפיתח את הכותר Titanfall.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.