מסתבר שמיליוני משתמשים ברחבי העולם אינם מספיקים בכדי לקבוע את גורלו של משחק: לאחר שכבר הספיק לככב בקטגוריית המשחקים הממכרים ביותר הן בחנות ה-AppStore והן בחנות ה-Google Play וזכה לביקורות מרשימות מאתרים נרחבים ברחבי העולם, הודיע מפתח משחק ה-Flappy Bird כי בכוונתו להסיר את המשחק הממכר מחנות ה-Google Play ומה-AppStore.
בסדרה של ציוצים על גבי חשבון הטוויטר שלו, ציין מפתח המשחק הפופלרי הדונג נגוין (Dong Nguyen) כי בכוונתו להסיר את פרי יצירתו הן מה-AppStore והן מה-Google Play עוד היום (א), בטענה הפשוטה כי “איני יכול לשאת זאת יותר”- פשוטו כמשמעו. עוד ציין המפתח כי לא הייתה בעיית חוקיות ומקוריות במשחק עצמו וגם טרח לציין ולהדגיש כי אין בכוונתו למכור את קוד המקור של המשחק לגורם כזה או אחר. דונג, אמנם אינו פירט כאמור מהי הסיבה הממשית לכך שהחליט להסיר את המשחק מהאפסטור, אך הדגיש לכל תומכיו כי ימשיך לפתח משחקים גם בעתיד.
באופן מפתיע למדי, בראיון שנתן מפתח המשחק לפני כשבוע לאור הצלחתו הגדולה, ציין כי המודל העסקי של המשחק החינמי הינו מבוסס פרסומות, וכי רק מפרסומות אלו גרף הכנסה של כ-50 אלף דולר ביום. המשחק עצמו שוחרר כבר בתחילת מאי אשתקד לחנות ה-Google Plya ול-AppStore, אך עלה על גל ההצלחה רק לפני כחודש ימים וכבר הספיק לצבור כאמור כמות בלתי מבוטלת של כמה מיליוני משתמשים.
משחק ה-Flappy Bird שכבר גרם להתמכרות לחדשה בקרב מיליוני משתמשים ברחבי העולם, אמנם בעל גרפיקה מיושנת (בסגנון משחקי ה-8 ביט המיושנים), אך כבר הספיק לצבור פופולריות עצומה ברחבי העולם. מטרת המשחק פשוטה לכאורה אך מורכבת למדי, כשהמשתמש מגלם ציפור שמטרתה לעבור בין צינורות ע”י הקשות על גבי המסך. יש לציין, כי למשתמש ישנה רק פסילה אחת לאורך כל המשחק וכי פגיעה בצינור תגרום להתחיל את המשחק מחדש- דבר הגורם למשחק להפוך לממכר יותר ויותר.
רק שלשום זכה המשחק הפופלרי לעדכון משמעותי בחנות ה-AppStore הכולל מספר ציפורים חדשות וכן שיפור בגרפיקה- עדכון שמשתמשי ה-iOS כבר לא יוכלו להנות ולהתרשם ממנו.
הזדמנות אחרונה להוריד: אנדרואיד | iOS
צילום: crackberry.com
המשחק עצמו מבוסס על סופר מריו בשלבים שהוא נמצא בים.
גם הצינורות נלקחו השראה מסופר מריו ואי אפשר שלא למצוא נקודות דמיון רבות בין השלב הימי בסופר מריו למשחק הזה.
אז מסתבר שמפתח המשחק לא כזה מקורי וגאון.
קישור למשחק ולתמונה http://multiplayerblog.mtv.com/2009/07/16/favorite-water-themed-levels-lunchtime-twitter-poll/
כנראה שכל כך הרבה אנשים שונאים את המשחק הזה עד שיהיו מוכנים להרוג את המפתח הזה.
שנייה, אבל המשחק עדיין בחנות!
שהוא עשה את הצעד כי ידע שהמשחק יתאדה מהר מאוד
תרגיל שיווקי ענק, יגרום לעוד מיליונים להוריד את המשחק בתרם ימחק.
כנראה הוא לא יכול יותר עם הפרסום -ביישן כזה שלא אוהב ביקורות טובות
או שאותו זה מעצבן בגלל שהוא התמכר והפסיד כל פעם .
פשוט המשחק גרם לאנשים להרוס דברים ולהתעצבן
אם הוא כל כך רוצה לשים קץ לסטארטאפ שלו, שימכור, איזה פראייר.
למה למכור אם אפשר לייצר באזז? (ואז למכור ביותר :))