מסתבר שמיליוני משתמשים ברחבי העולם אינם מספיקים בכדי לקבוע את גורלו של משחק: לאחר שכבר הספיק לככב בקטגוריית המשחקים הממכרים ביותר הן בחנות ה-AppStore והן בחנות ה-Google Play וזכה לביקורות מרשימות מאתרים נרחבים ברחבי העולם, הודיע מפתח משחק ה-Flappy Bird כי בכוונתו להסיר את המשחק הממכר מחנות ה-Google Play ומה-AppStore.

בסדרה של ציוצים על גבי חשבון הטוויטר שלו, ציין מפתח המשחק הפופלרי הדונג נגוין (Dong  Nguyen) כי בכוונתו להסיר את פרי יצירתו הן מה-AppStore והן מה-Google Play עוד היום (א), בטענה הפשוטה כי "איני יכול לשאת זאת יותר"- פשוטו כמשמעו. עוד ציין המפתח כי לא הייתה בעיית חוקיות ומקוריות במשחק עצמו וגם טרח לציין ולהדגיש כי אין בכוונתו למכור את קוד המקור של המשחק לגורם כזה או אחר. דונג, אמנם אינו פירט כאמור מהי הסיבה הממשית לכך שהחליט להסיר את המשחק מהאפסטור, אך הדגיש לכל תומכיו כי ימשיך לפתח משחקים גם בעתיד.

flappyabre

באופן מפתיע למדי, בראיון שנתן מפתח המשחק לפני כשבוע לאור הצלחתו הגדולה, ציין כי המודל העסקי של המשחק החינמי הינו מבוסס פרסומות, וכי רק מפרסומות אלו גרף הכנסה של כ-50 אלף דולר ביום. המשחק עצמו שוחרר כבר בתחילת מאי אשתקד לחנות ה-Google Plya ול-AppStore, אך עלה על גל ההצלחה רק לפני כחודש ימים וכבר הספיק לצבור כאמור כמות בלתי מבוטלת של כמה מיליוני משתמשים.

משחק ה-Flappy Bird שכבר גרם להתמכרות לחדשה בקרב מיליוני משתמשים ברחבי העולם, אמנם בעל גרפיקה מיושנת (בסגנון משחקי ה-8 ביט המיושנים), אך כבר הספיק לצבור פופולריות עצומה ברחבי העולם. מטרת המשחק פשוטה לכאורה אך מורכבת למדי, כשהמשתמש מגלם ציפור שמטרתה לעבור בין צינורות ע"י הקשות על גבי המסך. יש לציין, כי למשתמש ישנה רק פסילה אחת לאורך כל המשחק וכי פגיעה בצינור תגרום להתחיל את המשחק מחדש- דבר הגורם למשחק להפוך לממכר יותר ויותר.

רק שלשום זכה המשחק הפופלרי לעדכון משמעותי בחנות ה-AppStore הכולל מספר ציפורים חדשות וכן שיפור בגרפיקה- עדכון שמשתמשי ה-iOS כבר לא יוכלו להנות ולהתרשם ממנו.

הזדמנות אחרונה להוריד:  אנדרואיד  |  iOS 

צילום: crackberry.com

שתף:
-פרסומת-
כתב טכנולוגי ותיק, הדרומי שבחבורה (תלוי מאיזה כיוון), עובד ביום וחיית טכנולוגיה בלילה. את חיבתו לחברת אפל קשה לתמצת בכמה מילים, עם זאת, אם נגיד שהוא מחזיק בביתו 'אפל סטור' מקומי - לא נשקר.