פייסבוק החלה לחלק הזמנות לאירוע עיתונאים שתקיים ביום חמישי הקרוב, 7 למרץ בשעה 10 בבוקר (שעון מקומי). בהזמנה נכתב “בואו לראות את המראה החדש של פיד החדשות”, ואנחנו חושבים שאנחנו יודעים במה מדובר.

הפעם האחרונה בה פייסבוק ערכה אירוע דומה לא היה מזמן. למעשה רק לפני חודש וקצת היא חשפה את החיפוש בגרף החברתי (Social Graph) שיאפשר לבצע חיפוש מושכל יותר שאמור לספק תוצאות שיעזרו לאנשים ליצור קשרים חדשים שמבוססים במדויק על מה שהם מחפשים.

אז במה מדובר הפעם? על פי הערכות קודמות, פייסבוק מתכננת לבצע שינוי בעיצוב של סרגל האישי בפיד החדשות, כך שהסרגל יעבור לחלקו העליון ומשם נגיע לתמונות, לרשימת החברים, וגם לטיימליין, ובמקום שני טורים מימין ומשמאל כפי שקורה כיום (ומאוד מבלבל את הגולשים), פייסבוק תעבור לטור בודד אחד.

אולם למרות זאת, הערכות הם כי לא בטוח שפייסבוק תכניס כל כך מהר את השינוי בטיימליין כפי שהיינו רוצים. נמתין לראות את השינויים בשבוע הבא. (מקור)

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.