התחברות עם סיסמה facebook login password

פייסבוק (Facebook) מפעילה את מלוא כוח משקלה בתחרות מול Snapchat (סנאפצ'אט). החברה השקיה תכונה חדשה שמאפשרת לשתף 'סיפורים' (Stories), רגעים המורכבים מתמונות וסרטונים, למשך 24 שעות מתוך האפליקציה הראשית של הרשת.

השילוב באפליקציה הראשית של הרשת החברתית המובילה מגיע לאחר שהסיפורים הגיעו לאפליקציית שיתוף התמונות Instagram (אינסטגרם) והופיעו כגלגול מחדש של הסטטוסים ב-WhatsApp (ווטסאפ), שתי רשתות חברתיות שבבעלות פייסבוק.

ניתן לומר שמדובר בעתקה בוטה למדי. מעבר ליכולת להציג תמונות וסרטונים, פייסבוק מאפשרת לצלם תמונות וסרטוני סלפי ולהחיל עליהם אפקטים של מציאות מועשרת כמו: פרצוף זאב, מסכת קרנבל חגיגית וכדומה. מדובר ביכולות שהושגו כנראה בעקבות רכישת MSQRD שנעשתה אשתקד. יש לציין כי האפקטים והמסכות באפליקציה של פייסבוק ממודלים בתלת-ממד, כך שהם מציעים מראה מושקע ומרשים יותר.

על הוספת הסיפורים הכריזה פייסבוק כבר בסוף חודש ינואר ועתה היכולת החדשה נמצאת בפריסה מדורגת. נראה כי אין צורך לעדכן את האפליקציה והאפשרות מופיעה לאחר עדכון בצד השרת.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.