בפעם הראשונה, פייסבוק הולכת לעשות את השינוי הגרפי הגדול ביותר בתולדותיה למותג הכי מוכר שלה – כפתור ה”לייק” (Like). הכפתור החדש יחליף את הצבע הכחול-בהיר לטובת כחול כהה יותר אשר ישלב גם את האות “F” המפורסמת מהלוגו שלה. על פי בלוג המפתחים של החברה, הכפתור נפוץ ביותר מ-7.5 מיליארד אתרים בעולם ונצפה 22 מיליארד פעמים בכל יום, דבר ההופך אותו לכפתור לבין הנפוצים שיש ברשת.

השינוי שיגיע בשבועות הקרובים יהפוך את הכפתור לבולט יותר ומותאם לבעלי מסכים עם רזולוציות גבוהות. החברה שקדה על עיצוב הכפתור במהלך ששת החודשים האחרונים ונשקלו מספר עיצובים שונים בהתאמה לשיקולים שונים לפני שבחרו את העיצוב הסופי. באותה מידה, גם כפתור השיתוף (Share) קיבל את אותם צבעים כך שישנו שינוי רוחבי בעיצוב.

Facebook Like button new

עוד נתונים שחשפה פייסבוק: יותר מ-250 מיליארד תמונות הועלו עד היום לרשת החברתית, 350 מיליון תמונות מועלות לאתר מידי יום. יותר מ-4.7 מיליארד סטטוסים משותפים ביום וזה כולל גם תמונות, סרטונים ותמונות.

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.
  • בני וילנר

    וואו. ממש life changer

  • סקרנתם אותי ..

    אם הלייק הוא הכפתור הכמעט נפוץ בעולם, מה הכפתור הנפוץ ביותר בעולם ?

    • גיל

      הכפתור במכנסיים

      • איציק

        הכפתור וויליום בטלפון שאתה מגביה כל פעם גם שאתה כבר יודע שזה על המקסימום