היריבות בין שתי הרשתות החברתיות פיסבוק (Facebook) וסנאפצ’ט (Snapchat) עוברת לשלב הבא: פייסבוק השיקה בימים האחרונים פיצ’ר חדש באפליקציית המסנג’ר שלה, אשר מנסה לחקות כמעט אחד לאחד את ה”סיפורים” של סנאפצ’ט (Snapchat Stories), תחת Messenger Day, שמרמז על מטרתו.
בדומה לעיקרון שסנאפצ’ט בנויה עליו, מדובר בתוכן שמפורסם ונמחק תוך 24 שעות. כך שתמונות, סרטונים וסטטוסים שמועלים באמצעות האזור הזה במסנג’ר יימחקו מהפרופיל באופן אוטומטי לאחר יממה, כאשר ניתן להתאים את התוכן באמצעות פילטרים, סטיקרים וגלריית תמונות.
אלא שלא כמו סנאפצ’ט, פייסבוק מסוגלת לארגן את כל התוכן שלכם בתור הצעות, כאשר כל האזור תוכנן כדי לעזור לכם להחליט מה שווה לפרסם ומה לא. במילים אחרות, Messanger Day יעזור לכם להחליט מה להראות כלפי חוץ כדי להדגיש מה אתם מרגישים, ויראה לכם גם איך חברים שלכם הגיבו לסטטוסים הללו.
Messenger Day זמין כרגע רק למשתמשים בפולין, ורק אם יוכרז כהצלחה ייפתח גם לשאר משתמשי העולם. פייסבוק ככל הנראה החליטה להתחיל דווקא במזרח אירופה כיוון שסנאפצ’ט לא ממש פופולרית שם.
זו לא פעם ראשונה שפייסבוק מנסה להביא למשתמשיה פיצ’רים של סנאפצ’ט כדי ללכוד את הקהל הצעיר, כמו למשל ה”סיפורים” באינסטגרם או Slingshot. בשנת 2013 ניסה אף מארק צוקרברג לרכוש את אפליקציית סנאפצ’אט, אך העסקה לא צלחה בסופו של דבר.
משהו צריך כבר להחליף את סנאפצ’אט..
אפליקציה שמקרטעת כמעט על כל מכשיר, זוללת סוללה, מחממת את המכשיר בצורה מוגזמת וסתם לא נוחה.