לעתים קרובות, פייסבוק בוחרת מספר משתמשים באופן אקראי וזאת כדי לתת להם להתנסות עם פיצ’רים חדשים לפני שהם יוצאים לקהל הרחב. היא עשתה זאת שוב והפעם מדובר בניסיון להפוך את ציר הזמן שאנחנו מכירים למשהו מעט יותר מתקדם ומותאם אישית.
עד כה הכרנו את הציר הזמן כעמוד ארוך עם סטטוסים רבים בכל מיני תחומים. ציר הזמן החדש צפוי להישאר במראה המוכר אך יתווספו אליו מספר קטגוריות שונות שיאפשרו לנו לבצע סינון מהיר לפי נושאים שונים כמו חדשות אחרונות, סטייל, טיולים ועוד כאשר אלו יוצגו ככרטיסיות, כמעין מגזין שיחולק לנושאים באופן אוטומטי לפי תוכן הסטטוסים השונים, אולם עדיין לא ידוע האם הסדר יהיה קבוע או האם פייסבוק תאפשר לנו להתאים אותם באופן אישי.
Facebook is adding customizable interest-based feeds. A newspaper made up of all the world's newspapers. pic.twitter.com/Ll7pib6Mb5
— Jason (@jasonwstein) December 29, 2015
פייסבוק אכן אישרה כי העיצוב החדש נמצא כעת בבדיקה אצל חלק מהמשתמשים, אך אינה הודיעה מתי הוא צפוי, אם בכלל, להגיע לכלל משתמשי הרשת, אך לפי התגובות השונות נראה כי המשתמשים מרוצים, כמו ג׳ייסון שטיין שזכה להיות מבין הראשונים לבחון אותו.
בינתיים חידוש זה נראה אך ורק אצל חלק משתמשי iOS ולא אצל משתמשי אנדרואיד. ייתכן ועוד תמונות יצוצו ובהן נראה את העיצוב חדש גם על גבי הגרסה השולחנית, אך זה עוד מוקדם לדעת.