פייסבוק (Facebook), הרשת החברתית הפופולרית בעולם, הכריזה על עיצוב חדש לתזרים העדכונים (News Feed), הן למחשבים אישיים והן בגרסה הניידת. השינויים מתמקדים בשני תחומים מרכזיים: הפיכת התזרים לקריא, נאה ונוח יותר לשימוש, ויצירת כלים שיאפשרו למשתמשים לקבוע במהירות מהו מקור התוכן והאם הוא אמין או לא, בניסיון להיאבק בתופעת החדשות המזויפות (fake news).
בצד השינויים הקוסמטיים, העיצוב החדש מחליף את תמונות הפרופיל המרובעות שהוצגו באתר עד כה לתמונות מעוגלות. כפתורי הלייק, התגובה והשיתוף יגדלו במקצת על מנת שיהיה קל יותר ללחוץ עליהם, ואילו הטקסט אמור להיות קריא יותר בזכות שינוי קל באופן התצוגה. באפליקציה הניידת, יהיה קל יותר לחזור לאחור לפיד הראשי לאחר שסיימתם לקרוא פוסט או תגובה, בזכות עיצוב חדש וברור יותר לראש העמוד וכפתור החזרה.
באשר לתכנים עצמם, פייסבוק תציג כעת את שם האתר ממנו נלקח קישור וכתובתו ברשת בראש הפוסט במקום בתחתיתו, כאמור בכדי לאפשר למשתמשים לשפוט בזריזות האם מדובר בתוכן אמין או זיוף. קישורים לאתרים חיצוניים יזכו לעיצוב מובלט וגדול יותר, על מנת שניתן יהיה להבדיל בקלות בין טקסט שהוא חלק מהפוסט, ובין טקסט שלקוח למעשה מאתר חיצוני.
כל השינויים הללו צפויים להופיע במהלך השבועות הקרובים, תוך שהעדכון עושה את דרכו למספר גדל והולך של משתמשים.
עיצוב מכוערר תחזירו את הישן דחוףף