קשה היום לגלוש בפייסבוק בלי להיתקל בעשרות פרסומות אשר חלקם במסווה של סטטוס תמים. כעת החברה מרחיבה את יכולת מערכת הפרסום שלה ותאפשר למפרסמים להתבסס על היסטוריית הגלישה וההרגלים של המשתמש.
עד כה המערכת הציגה פרסומות גראפיות בסרגל הימני או השמאלי בעת הגלישה בפייסבוק, עבורם המפרסם יכל לבחור קהל יעד לפי מין, שפה, גיל ועוד. המעבר למערכת המשודרגת, ה-Facebook Exchange תאפשר למפרסמים להכווין פרסומות על בסיס המאפיינים האישיים של כל גולש כמו מה הוא אוהב ותחומי עניין זאת על בסיס הלייקים והסטטוסים האישיים של כל משתמש. הפרסומות יוצגו כקישור בתוך הניוזפיד האישי של המשתמש וייראו כסטטוס לכל דבר.
המערכת החדשה משלבת את הכח שיש לרשת החברתית להציע והיכולת להטמיע פרסומות בהתאם לעניין המשתמש קוסמות מאוד למפרסמים אשר יהיו מוכנים לשלם עוד יותר על מנת שהפרסום יהיה יותר אפקטיבי.
בפייסבוק מנסים להרגיע ולומר כי לא יהיו שינויים במספר הפרסומות המוצגות כיום, ומערכת הפרסום החדשה תפעל רק בגרסה השולחנית ולא לגולשים דרך המובייל. לעת עתה, פייסבוק עובדת עם מספר קטן של חברות פרסום ובוחנת את המערכת החדשה ולכן השינוי יגיע למשתמשים רק בעוד מספר שבועות ויותר.
יאלה מהפכה , נמאס לי מכל הפרסומות שלהם אלה , התחילו בטלוויזיה הגיע לאינטרנט , למרות שלא חסר אף פעם למציאות פרסומות , מה שאני מציע זה , שיאלה כולכם תצאו מהאתר , תכנסו לפייסבוק ותעודדו את התמכרותכם משום שכולם כמותכם .
תורידו ADBLOCK הוא תומך בכרום ובפיירפוקס
בפייסבוק גולשים רק בפורנמוד או בדפדפן נפרד