פייסבוק (Facebook) הודיעה כי היא מתחילה לשלב בארצות מסוימות פרסומות בתוך אפליקציית המסנג'ר (Messenger) שלה, כפי שכבר פרסמה אשתקד. המודעות יהיו מכוונות גם למשתמשים פרטיים וגם לבתי עסק, אבל לא יופיעו בצ'אטים עצמם, אלא אם כן המשתמש הקליק על המודעה בעמוד הבית של מסנג'ר.

בנוסף, משתמשי מסנג'ר יראו מודעות בתוך הצ'אט רק כאשר הם מנהלים שיחה עם עמוד פייסבוק של מותג כל שהוא, לא עם משתמש אישי. המודעות יחלו בהיקף מצומצם תחילה, ורק בארצות אוסטרליה ותאילנד. לפי פייסבוק, לכל בית עסק תינתן ההזדמנות להכניס מודעה בחלונית השיחה, בחלק שמתחת לשיחות האחרונות באפליקציה.

ראוי לציין כי בתקופת המבחן בלבד, משתמשים ראשונים יוכלו להסתיר את המודעות או לדווח על מודעה כפוגענית באמצעות תפריט ההגדרות באפליקציית מסנג'ר, ועסקים לא יוכלו לפנות ישירות למשתמשים אלא אם כן הם אלו שייזמו שיחה עם בית העסק בעצמם.

החברה טוענת כי הצעד נובע כתוצאה מבקשות של חברות ועסקים רבים שטענו כי לאפליקציה יש פוטנציאל מסחרי עצום להגדלת מכירות, לבנות מודעות למותגים ולהעלות את רמת שביעות הרצון של הלקוחות שלהם. פייסבוק מקווה כי המשוב, הן מצד המשתמשים והן מצד העסקים שנבחרו להשתתף בתקופת המבחן, יהיו חיוביים כדי שתוכל להוסיף מודעות באפליקציה לכלל המשתמשים בחודשים הקרובים.