איביי (eBay) מאמינה בעתיד בו מחשבים לבישים יהיו נפוצים, החברה מסתערת אל התחום ומרכז החדשנות בישראל בנה גרסה ייעודית של יישום ה-RedLaser המאפשר לבצע השוואת מחירים באמצעות משקפי ה-Google Glass.

איביי מחלוצת המסחר המקוון מעוניינת להשתלט גם על המסחר הפיזי,כך  החברה פרסמה הודעה באתר החברה כי היא משיקה את היישום RedLaser, המאפשר לבצע השוואת מחירים ובדיקת זמינות מלאי זאת בגרסה מיוחדת למשקפי ה-Google Glass, משקפי המציאות הרבודה של גוגל. היישום החדש יאפשר לבצע חיפוש מוצר באמצעות פקודה קולית, היישום יעזור למשתמש לנווט אל החנות הקרובה ביותר בה נמצא מלאי זמין, יספק מידע על מוצרים דומים ואף יספק מידע נוסף כמו המחיר בו המוצר זמין לקניה ברשת באתר החברה ובחנויות מקוונות נוספות. בנוסף לפקודות קוליות ניתן יהיה לסרוק את הברקוד של המוצר באמצעות המצלמה בה מצוידות המשקפיים ולקבל את אותו המידע.

בהודעה באתר מצויין כי "לעיתים מכשיר טלפון חכם הוא לא הפלטפורמה הטובה ביותר" ונראה כי החברה מסתכלת קדימה אל עתיד בו מכשיר הטלפון לא יהיה המכשיר העיקרי דרכו אנו מבצעים את הפעולות המקוונות, עתיד בו אביזרי מחשוב לביש כמו משקפיים חכמים יהיו הפלטפורמה המועדפת עבור משתמשים לקבל מידע בחטף. כמו-כן חשוב לזכור כי באמצעות היישום החברה תהיה מסוגלת להסית מכירות מחנויות פיזיות אל חנויות מקוונות (כמו זו של איביי), שכן בו במקום המשתמש מקבל חיווי היכן הוא יכול לרכוש את המוצר במחיר זול יותר.

ליישום ישנה גם זווית ישראלית וזה המותאם למשקפיים החכמים של גוגל פותח במרכז החדשות של החברה בישראל בניהולו של רון גורה.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.