NFS: Rivals, שוטרים נגד נהגים.

באופן מפתיע נראה כי השנה לא יושק כותר המירוצים Need For Speed, הסיבה – הכותר הבא בסדרה זקוק לזמן פיתוח ארוך יותר.

מעריצי הסדרה מבין קוראינו יכולים להיות רגועים -מרקוס נילסון (Marcos Nelson), המפיק בפועל של כותר המירוצים ציין בפני Kotaku כי "יש לנו חזון שאפתני בנוגע לעתיד הסדרה, על-מנת לממש אותו אנו זקוקים לזמן נוסף". הדבר הגיוני לאחר ש-Need For Speed: Rivals היה כותר שאפתני מחובר תמיד, אשר מיזג בין המשחק לשחקן יחיד והחלק המרובה משתתפים. נלסון גם מציין גם כי Rivals זכה למכירות מספקות, "בעבר מכרנו כ-10 מליון עותקים, Rivals אומנם לא היה קרוב, אך הוא מכר בהתאם לציפיות… למעשה יש לנו בסיס משתמשים רחב על ה-PS4".

NFS: Rivals, שוטרים נגד נהגים.

סדרת מירוצי המכוניות של 'אלקטרוניק ארטס' (Electronic Arts) נחשבת לוותיקה במיוחד והמשחק הראשון ראה אור ב-1994, ב-2002 החלה החברה במעיין מסורת בה השיקה מדי שנה כותר Need For Speed חדש, אך השנה תקיים המפיצה את מסיבת העיתונאים השנתית שלה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית E3, מבלי להציג כותר חדש בסדרה.

Rival זמין לרכישה לכלל פלטפורמות הדור הבא והדור הנוכחי למעט ה-Wii U. בנוסף, לא נראה שהשנה יהיה מחסור אמיתי בכותרי מירוצים שכן 'אוביסופט' (Ubisoft) תשיק את The Crew, וסוני תפיץ לקונסולת ה'פלייסטיישן 4' (PlayStation 4) את הכותר Driveclub# שהיה אמור להיות משחק השקה לקונסולת הדור הבא של החברה אך נדחה ויושק בשביעי לאוקטובר.

סרטון ההכרזה של Need For Speed: Rivals

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.
  • שי

    יש לי! משחק מעולה!
    ושכחתם את הfroza החדש.

    • Forza כבר הושק לכן הוא לא צויין.
      ואכן, ה-Rivals אחלה כותר NFS.

  • haim

    וואו !!!!

  • לינוי לוי

    נראה אש