DuckDuckGo, מנוע החיפוש האלטרנטיבי למי שלא רוצה להשתמש בגוגל (Google) או בבינג (bing) של מיקרוסופט (Microsoft), זכה לגידול של 600% בנפח השימוש בשנתיים באחרונות, כך סיפר מנכ"ל החברה גייב ויינברג בראיון שנתן ל-CNBC.

בעקבות הגידול הזה הגיע מנוע החיפוש ליותר מ-3 מיליארד חיפושים שבוצעו השנה באמצעותו, מה שמצביע על גודלו של שוק החיפוש, כי נתח השוק של DuckDuckGo, למרות הגידול הענק בחיפושי שמבוצעים באמצעותו, עדיין קטן מאחוז בודד. הגידול הזה מראה, כך מעריכים, עד כמה האנשים מתחילים לחפש כיום פתרונות שישמרו על הפרטיות שלהם ברשת.

DuckDuckGo, כידוע, הוא מנוע חיפוש שאינו שומר נתונים על המשתמש ועל החיפושים שהוא מבצע באמצעותו. מפרסמים לא יכולים לכוון מודעות ספציפיות לגולש באתר, והפרסומות שכן מופיעות בו הן בהתאם למכרזים שמבוצעים בין החברות על מילות מפתח, בדומה למה שעשתה גוגל בתחילת דרכה. למרות הגידול החד, כאמור, החברה לא מתכוונת להשתמש בשיטות פרסום אחרות כדי ליצור הכנסות.

כזכור, DuckDuckGo הפך ברירת מחדל עבור מנוע חיפוש בפיירפוקס (Firefox), הדפדפן של מוזילה (Mozilla) מאז גרסה 33. של הדפדפן.

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.
  • אור

    שיתמכו בrtl ויתחילו לאסוף לקוחות בעברית וערבית

  • רון וייצמן

    לא מבין אין איך אפשר שלא להשתמש בגוגל… כל שאר מנועי החיפוש אפילו הוותיקים לא מתקרבים אליו.

    • כן כן

      לא קראת את הכתבה אה?