יום לאחר התקלה שהשביתה 3 מיליון לקוחות פלאפון, כינס מנכ”ל החברה גיל שרון מסיבת עיתואים במרכז הבקרה בגבעתיים והסביר לתקשורת על התקלה: “התקלה התגלתה במרכז הבקרה של החברה כבר בשעה 19:05, ותלונות לקוחות החלו להגיע סביב השעה 19:30. החל משעה זו ועד השעה 22:40, אז הסתיימה התקלה, מרבית תנועת הדיבור והסמס לא פעלו, למעט בקרב לקוחות ברשת ה-CDMA”. שרון אמר כי התקלה עדיין תחת חקירה, וכי לא ידוע מהי הסיבה אשר גרמה למתגים ומסד הנתונים הראשי (HLR) לקרוס.

פיצוי, אבל לא לכולם
פלאפון תפצה את לקוחות החברה שיכולו לבחור באחת משלוש הטבות: 60 דקות שיחה בארץ, או 60 דקות לחו"ל או 500  מגה בייט לגלישה סלולרית. ניתן לבחור את ההטבה החל מיום רביעי הקרוב באתר החברה או דרך חיוג לכוכבית 166 והיא תהיה תקפה למשך 30 יום. לקוחות הרשומים לחבילה ללא הגבלה לא יוכלו ליהנות  מהפיצוי שכן רוב ההטבות הללו כבר כלולות בחבילה.

משרד התקשורת זימן את הנהלת חברת פלאפון לדיון דחוף בעקבות התקלה. כחלק מהפקת הלקוחים של תקלות קודמות כפי שהיה בסלקום בסוף שנת 2010, הורה משרד התקשורת לאחרונה לפעול להתאוששות הרשת על פי נהלים חדשים ולכן מעוניינים במשרד לבדוק את תפקודה של רשת פלאפון אתמול בערב.

תמונה: שלומי ושדי SMART S

שתף:
-פרסומת-
אתר TGspot.co.il, המתמקד בסיקור עולם המחשבים, המובייל והגאדג'טים מביא את החדשות האחרונות בתחום בזמן התרחשותם. האתר נוסד בשנת 2007 ומאז נחשב למקור החדשות הגדול והעצמאי ברשת הישראלית ומבין המובילים בתחום.