ZeptoLab החברה שהביאה לעולם את Cut The Rope ו-Pudding Monsters הכריזה אתמול על Cut The Rope 2 שיגיע ב-19 בדצמבר בלעדית למכשירי ה-iOS  וכרגע כנראה שלא יגיע למכשירי ה-Android ולמכשירי ה-Windows Phone.

על פי ZeptoLab, המשחק יהיה מאתגר עוד יותר אך נגיש ואפשרי גם לצעירים. בחברה מבטיחים סיפור חדש ושיתווספו מפלצות נוספות וסביבה דינמית משופרת.

במשחק יהיו 5 עולמות ו-5 רמות משחק שונות, וכן הוא ימשיך את מבנה המשחק כאשר על השחקן להשיג את הסוכריה מהעכבישים המסוכנים ולעבור שלבים הדורשים חשיבה פיזיקלית.

למי שאינו מכיר, Cut The Rope  היא סדרה של משחקי וידאו שמטרת המשחק היא להאכיל מפלצת קטנה בשם אום-נום בסוכריה על ידי כך שתחתוך את החבל. המשחק זמין בכל הפלטפורמות והשיג מעל ל-400 מיליון הורדות בעולם.

המשחק יעלה כ-99 סנט (כ-4 שקלים), מחיר אטרקטיבי בעקבות השקת המשחק.

כתב: שנהב הרשקו

שתף:
-פרסומת-
  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משחק מעולה ומפעיל את הדמיון , 99 סנט זה באמת מחיר נמוך למשחק המשך !!!

  • כגכ

    אנדרואידים לא פראיירים

    למה שבאמת נשלם על עוד אפליקציות אם כבר שילמנו 2000 שקל למכשיר איכותי

  • סתם טעות ממילא 90% מהשוק בעל אנדרואיד למרות שיש כאלה שמורידים בלי לשלם אבל עדיין הם ירוויחו יותר מios

    • הקסם

      מפתחים מרוויחים מהחנות של AppStore פי 2.3 מאשר החנות הנמצאת באנדרואיד (play store ) לכן עדיין מפתחים מעדיפים לפתח לiphone מאשר לאנדרואיד בנוסף לכך מחקר שנערך בזמן האחרון מראה שעל כל דולר שמרוויחים באייפון מאפליקציה( רכישות פנימיות פרסומות …הכל) מפתחי האנדרואיד מרוויחים 0.19 דולר .

      • שכחת ש90% מהמשתמשים לא יודעים איך להוריד מהאינטרנט וחוץ מזה ios מתחילה לרדת ולרדת…..

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      משתמשי אנדרואיד כמעט ולא קונים אפליקציות. מפתחים מרוויחים באפ סטור בין פי 5 ל-10 לעומת גוגל פליי.

  • פיסיקאי משועמם

    בטח, הם יודעים שמשתמשי אנדרואיד לא פראיירים, ישר יורידו את זה בלי לשלם..

    • פיפוש

      התגרזנות על 4 ₪. פתטי בעיניי.

    • T.Y

      סליחה אבל זה גניבה, אם אתה רוצה תעשה את זה אבל אל תקרא לזה לא להיות פראייר

    • א.א.

      זה שאפשר לעשות זאת לא אומר שאתה צריך לעשות זאת. אפשר גם לעבור באדום, לגנוב ממתקים מהסופר ועוד המון דברים.
      אני מבין את הרעיון שמי שמוריד המון משחקים מגלה שמחירם מצטבר, לכן יש את המודל של חינם תמורת הצגת פרסומות..

      • ניב

        נכון כמו שעשו באנגרי בירדס