השמחה על הוזלת מחירי חבילות הסלולר בשנים האחרונות הייתה מהולה גם בכעס על מחירם הגבוה של כרטיסי ה-SIM, אותם כרטיסים חכמים שאנו מחדירים למכשירי הסלולר ושמזהים אותנו ואת מספר המנוי שלנו בפני המפעיל הסלולרי. אבל זה יכול להשתנות. רשת קופיקס (Cofix) הכריזה כי היא תשתף פעולה עם מפעילת הסלולר וואלה! מובייל וכי כרטיסי ה-SIM יימכרו בסניפיה תמורת חמישה ש"ח. מחיר החבילה הסלולרית יעמוד על 29 ש"ח בחודש.

החבילה הסלולרית, שכבר מופיעה באתר הבית של המפעילה, נקראת 'וואלה! mobile קופיקס' וכוללת דקות שיחה ומסרונים 'ללא הגבלה'. נפח הגלישה עומד על 3 ג'יגה-ביט בחודש, וכאמור, כל אלה ניתנים למשתמש תמורת 29 ש"ח בחודש במהלך השנה הראשונה להצטרפותו ותשלום חד פעמי על כרטיס ה-SIM בסך חמישה ש"ח. החל מהחודש ה- 13 התשלום החודשי הקבוע יעמוד על 89 ש"ח בחודש.

"לאחר השקת השלב הראשון של וואלה-מובייל לפני מספר חודשים, אנו עוברים לשלב השני", אמר אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! מובייל. "שלב זה כולל נגישות ללקוח, מוצר מתקדם ומחיר חסר תקדים", הוסיף ישועה. וואלה! מובייל הושקה לקראת סיומה של שנת 2014 ונחשבת למותג הזול של רשת פלאפון. נכון להיום מחזיקה החברה בכ-20,000 מנויים והיא מציעה שלוש חבילות סלולר. קופיקס, רשת בתי הקפה ב-5 ש"ח, מתפעלת 58 סניפים ברחבי הארץ.

עד כה הרשו לעצמן המפעילות הסלולריות לגבות עשרות שקלים תמורת כרטיסי ה-SIM ומחירם אף הגיע לתשלום חד פעמי בסך 49 ש"ח. השקת שיתוף הפעולה בין קופיקס לבין וואלה! מובייל תלווה בקמפיין של שני מליון ש"ח ובעקבות ההכרזה והתחרותיות של השוק יתכן שנשמע על מבצעים אטרקטיביים גם מצד המתחרות.

שתף:
-פרסומת-
בוגר תואר ראשון בתקשורת דיגיטלית, ועוסק בתחום הפרסום. אלעד חובב טכנולוגיה מהיום שהוא זוכר את עצמו, ואין יום שעובר מבלי שהתעדכן בחידושים שבעולמות הסלולר, הגאדג'טים, הרשתות החברתיות ועולם האפליקציות. למרות שאלעד מוקיר כבוד רב לחברת אפל ולמוצריה, מרבית המכשירים החכמים, שהיו ושעדיין ברשותו, מריצים דווקא אנדרואיד.
  • גיא

    פלאפון, שירות גרוע ולא שווים שקל,

    אותה גברת בשינוי אדרת! גם אם קוראים לזה בשם אחר "וואלה מובייל", מצד שני, כל הכבוד לקופיקס שמנסה להכנס לשווקים אחרים

  • or

    שימו לב מי שעובר מחברת פלאפון אז הוא משלם דמי מעבר במחיר 50 ש"ח

  • רוברט

    אז מה זה יהיה כמו גולן??
    רפורמה סלולר 2 בישראל?

    • IL LEVI

      זאת לא רפורמה, זאת נסיגה!
      הרי מדובר באותה חברת פלאפון שכל כל "אהבנו" לאורך שנים רבות בעבר.
      מה שחברת פלאפון מנסה לעשות כאן באמצעות המותג בת שלה (וואלה! מובייל) – זה להחזיר את הלקוחות שעזבו אותה בזמנו.
      והמטרה של החברה הוותיקה בשוק — היא למוטט את המתחרים היום בכל מחיר, ואז בעוד שנה-שנה וחצי לחזור לעידן הצרכני הקודם.