קשה למצוא דמיון בין שוק הסלולר הנוכחי בישראל לזה שהיה כאן לפני שנים אחדות. מארבע מפעילות סלולר עצמאיות, שעשקו את כיסו של הצרכן הישראלי, צמחו להן מפעילות חדשות, ונדמה כי בקרוב הן יצטרכו לשלם לנו בשביל שנהיה לקוחות שלהם.

אם לא די בחגיגה הצרכנית שסובבת אותנו, הודיעה אמש (ד') חברת  פלאפון כי תספק שירותי זמן אויר, SMS וגלישה למפעילה הוירטואלית החדשה Cellact תקשורת אשר תשווק את המותג "סלקט" כמפעילה ווירטואלית נוספת בישראל. בכך, מצטרפת סלקט לשלושת המפעילות הוירטואליות הקיימות: "רמי לוי תקשורת", "הום סלולר" ו- "YouPhone". המפעילות הוירטואליות לא מחזיקות בתשתיות רדיו משלהן אלא חוכרות אותן מן המפעילות הותיקות.

סלקט תקשורת תחל לספק שירותי סלולר ללקוחות פרטיים ועסקיים בתוך כשלושה חודשים. לקוחות החברה שלא ירצו בניוד מספרם הישן יזכו לקבל מספר חדש בן 5 ספרות עם הקידומת 055-70. החברה טרם פרסמה אלו תוכניות תעריפים היא תציע, אך ההערכות מדברות כי החברה תציע הצעות ייחודיות, כאלה שיהיו אטרקטיביות אל מול ענף הסלולר התחרותי.

החל משנת 2000 מספקת סלקט לארגונים שונים אפליקציות מדף ותשתיות לדיוור סלולרי ואלקטרוני. הצטרפותה לשוק המפעילים הוירטואליים תאפשר לה להרחיב את סל השירותים הניתן ללקוחותיה.

בפלאפון רואים חשיבות רבה באירוח חברות וירטואליות על התשתיות שלה. מהלך מסוג זה יוצר מנוע צמיחה לחברה, העוזר לה להתגבר על הקשיים, הנגרמים כתוצאה מהתחרות הרבה בענף.

שתף:
-פרסומת-
בוגר תואר ראשון בתקשורת דיגיטלית, ועוסק בתחום הפרסום. אלעד חובב טכנולוגיה מהיום שהוא זוכר את עצמו, ואין יום שעובר מבלי שהתעדכן בחידושים שבעולמות הסלולר, הגאדג'טים, הרשתות החברתיות ועולם האפליקציות. למרות שאלעד מוקיר כבוד רב לחברת אפל ולמוצריה, מרבית המכשירים החכמים, שהיו ושעדיין ברשותו, מריצים דווקא אנדרואיד.