משחק רב המשתתפים ההמוני (MMO) המצופה ביותר של העשור האחרון, זה שהיה אמור להיות היורש של World of Warcraft ולכבוש את הז'אנר מחדש – בוטל. לפי Blizzard, "פרויקט Titan" בוטל ותהליך הפיתוח הופסק לאחר 7 שנים. הסטודיו הכריז על המשחק לפני 7 שנים בתור משחק המוני ברשת, אך לאחר כמה זמן הסטודיו חזר ללוח השרטוטים בטענה שהם דואגים לעתידו של הפרויקט, ואמרו כי לא יושק בתור MMO.

בראיון לאתר Polygon, מייסד/מנכ"ל Blizzard – מייק מורהיים (Mike Morhaime) אמר שלמרות שהמשחק אף פעם לא הוכרז רשמית, הצוות תמיד רצה ליצור "את הדבר הכי שאפתני שתוכלו לדמיין.", אך בסוף, "זה לא התחבר."

"לא מצאנו את הכיף."  סיפר מורהיים לאתר. "לא מצאנו את התשוקה. דיברנו על איך אנחנו מעריכים מחדש את הפרוייקט, ולמען האמת, הדבר שהערכנו מחדש היה האם באמת זה המשחק שאנחנו רוצים ליצור. התשובה היתה 'לא'." הוא הוסיף כי הסטודיו לא רצה להשתייך "לז'אנר ספציפי" ולהיות מוכר רק בתור מפתח משחקי MMO.

כתב: גיא דהן ופורסם לראשונה באתר Vgames

שתף:
-פרסומת-
  • דן

    זה רק אני או שיש תמונה של משחק של ריוט בכתבה של בליזרד Oo

  • גיימר

    למה לשחק בק?ה שאפשר לשחק בworld of tanks משחק הרשת הכי טוב שקיים כרגע (בחינם כמובן)

  • לא נשמע אמין עניין הMMO מכיוון שבליזארד מוכרת עם:
    H&S – דיאבלו
    אסטרגיה – סטארקראפט (בעבר וורקראפט)
    MMO – וואו

    מה שאומר שהחברה לא מזוהה רק בתור חברת MMO.
    אני מניח שהמשחק בוטל רק בגלל שהם הרגישו שאין בו מספיק את החומר שיש במשחקים ממכרים כי בזאת הייתה ההצלחה של WOW.

    *אם בליזארד ביטלה פרוייקט חדש זה רק בגלל שהיא מחפשת דרך לחלוב ממוצר קיים.