סמסונג (Samsung) שוב דוחה את השקת העוזרת הוירטואלית החדשה שלה, ביקסבי, זאת לאחר שהודיעה בעבר על דחיית ההשקה לקיץ הקרוב. כעת, מדווח עיתון ה-Wall Street Journal כי הגירסה המלאה של ביקסבי לא צפויה להיות זמינה באנגלית למשתמשי ארה”ב לפני סוף החודש הנוכחי.
הסיבה לדחיות הרבות, לפי עיתון ה-Korea Herald, היא לא רק בעיות שפה בהם נתקל צוות הפיתוח של ביקסבי שמנסה לגרום לה להבין אנגלית, אלא גם העובדה שלסמסונג אין מאגרי נתונים גדולים מספיק בשביל לפתח את טכנולוגיית למידת המכונה של ביקסבי. “לפתח את ביקסבי בשפות אחרות לוקח יותר זמן ממה שציפינו”, אישר נציג של סמסונג, “בעיקר בגלל המחסור שלנו בצבירת מאגרי ביג דאטה”.
סיבה נוספת לעיכוב הוא חוסר תקשורת בין מהנדסי סמסונג בדרום קוריאה ובארה”ב, כאשר שני הצוותים מתקשים להתגבר על מחסומי השפה והמרחק ביניהם, מה שיוצר דחיות נוספות. יחד עם זאת, דיווחים נוספים שצצו השבוע מחזקים את השמועה שסמסונג מפתחת רמקול חכם שמבוסס על ביקסבי, אשר יושק בהמשך השנה.
כזכור, העוזרת הווירטואלית של סמסונג, שהוצגה בהשקת מכשירי ה-Galaxy S8, זמינה כעת במלואה רק בשפה הקוריאנית, כאשר רק תכונות בסיסיות כמו Vision, Home ותזכורות זמינות בשפה האנגלית. נכון לעכשיו, ביקסבי לא יודעת לקבל פקודות קוליות ולבצע משימות רבות באנגלית, כך שהכפתור הייעודי שהוקצה עבורה הוא חסר שימוש.
“סיבה נוספת לעיכוב הוא חוסר תקשורת בין מהנדסי סמסונג בדרום קוריאה ובארה”ב, כאשר שני הצוותים מתקשים להתגבר על מחסומי השפה והמרחק ביניהם, מה שיוצר דחיות נוספות.”
סקייפ אולי? שחכתם שבשנת 2014 הם השיקו את ה-Translator שמתרגם שיחות/ הודעות?? דווקא מדובר בפתרון זול ונוח..