מספר המכשירים הלבישים שנמכרו בחציון הראשון של 2014, רצועות ושעונים חכמים יותר או פחות, גדול ב-684% לעומת החציון הקודם של 2013. מדובר בזינוק חד ומדהים, כשהגידול בתחום של הרצועות והצמידים הפשוטים יותר, אלו שאינם יכולים להריץ יישומי צד שלישי, אף גדול יותר מזה של המכשירים החכמים באמת, אלו שיכולים להריץ יישומים ואפליקציות מגוונים. כך עולה מדו"ח שפרסמה בחברת מחקרי השוק קנליס (Canalys) שאף ציינה שבסך הכל נמכרו בשוק הזה כ-6.5 מליון מכשירים מה שמראה שבשוק יש בהחלט עניין במוצרים האלה.

WearableBand

בשוק המכשירים החכמים יותר, שמורכב בעיקר משעונים, סמסונג (Samsung) מובילה לפי קנליס וזאת בגלל שהשיקה ברבעון השני את ה-Gear, ה-Gear 2 Neo ואת ה-Gear Fit. במקום השני במכירות שעונים חכמים ממוקמת Pebble ששחררה בחודשים האחרונים את Pebble Steel וסוני (Sony) משלימה את השלישייה הראשונה.

ברבעון השלישי כבר מצפה החברה להתחיל להראות השפעה של המכשירים המבוססים על Google Wear לאחר ההשקה של Gear Live מבית סמסונג, G Watch של LG ובקרוב גם של Moyo 360 של מוטורולה (Motorola).

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.