אפל (Apple) לא מאוד פעילה ברשתות החברתיות, אבל מעתה יש למי לפנות אם אתם בטוויטר (Twitter). החברה פתחה חשבון ייעודי למחלקת התמיכה שלה, המיועד לספק מידע ללקוחות ולקבל מהם משוב על בעיות או תקלות שאותם חוו וכן פרסום טיפים ופתרונות לכלל הגולשים.
החשבון נפתח תחת שם הכינוי applesupport@ והראשון לברך היה ג’ק דורסי (Jack Dorsey), מנכ”ל ומיסד רשת המיקרו בלוגינג שאמר: “קבלת פנים ענקית ל-AppleSupport! עכשיו הם משתמשים בטוויטר כדי לספק ללקוחות שלהם תמיכה דרך ציוצים והודעות ישירות!”
עמוד התמיכה כבר זכה למעל 100 אלף עוקבים ו-2000 ציוצים של משתמשים המבקשים כבר סיוע לפתרון בעיות ולפיהם, אפל מפנה את הגולשים לשלוח הודעה ישירה עם ציון התקלה וגרסת מערכת ההפעלה. בינתיים בעמוד אפשר למצוא מידע על יישום ה-Note וכיצד להשתמש בו ושאר הציוצים מקדמים את התוכן שיגיע שיתמקד בעיקר בטיפים לשימוש יעיל יותר.
אז אם יש לכם שאלה או בעיה, נסו לצייץ ישירות לאפל, באנגלית כמובן.
מה זה להטריל?
שם פעולה של הִטְרִיל: פעל בצורה תוקפנית וטורדנית כלפי גולשים אחרים ברשת האינטרנט, למשל בפורומים, רשתות חברתיות, שליחת הודעות וכד’.
https://milog.co.il/%D7%94%D7%98%D7%A8%D7%9C%D7%94
צוות התמיכה של אפל , בלי הקשר לטוויטר , ממש טוב יצא לי כמה פעמים לפנות אליהם דרך האתר של אפל ועזרו לי בכל בעיה שהייתה לי , האנשים בidigtal לא הכי … איך להגיד את זה ? .. מומחים. לכן תמיד אני פונה קודם לתמיכה הרגילה.
שיעשו את זב גם בפייסבוק