אפל פתחה בתהליך ריקול (Recall) על תקלה במצלמה של חלק ממכשירי ה-iPhone 6 Plus אשר גורמת לתמונות מטושטשות בזמן הצילום.

לדברי אפל, מכשירי iPhone 6 Plus שנרכשו בין החודשים ספטמבר 2014 לינואר 2015, עלולים לכלול בתוכם רכיב מצלמה אחורי פגום ועל כן לעיתים חלק מהתמונות עלולות לצאת מטושטשות. אפל מציעה החלפה בחינם של רכיב המצלמה לכל לקוח שנפגע, בכל אחת מחנויות החברה או אצל המשווקים מורשים. על מנת לבדוק אם הנכם זכאים לתיקון, יש להכניס את המספר הסידורי של מכשירכם כאן.

תלונות המשתמשים על תמונות מטושטשות במצלמה של ה-iPhone 6 Plus החלו זמן קצר לאחר השקתו בעולם, בספטמבר 2014, כאשר רבים מהרוכשים פנו לפורומים של אפל ולשירות הלקוחות כדי להתלונן על התקלה, צעד שכאמור גרם לאפל לצאת בהודעת ריקול. ככל הנראה, הבעיה נעוצה במייצב התמונה האופטי, לכן בשל העובדה כי ה-iPhone 6 אינו כולל מייצב זה, הוא אינו מושפע מהתקלה.

מצלמת ה-iPhone 6 Plus הינה מצלמת iSight המצוידת בחיישן של 8 מגה פיקסל וברזולוציה של 3264×2448 פיקסלים. למצלמה יכולות זיהוי פנים, ייצוב תמונה אופטי, ולצידה פלאש בשני צבעים שונים.

שתף:
-פרסומת-
חייל בשירות סדיר, גר באזור השרון אבל בקושי רואה את הבית. חובב טכנולוגיה וגיימינג מגיל קטן, כבר שנים מזגזג בין iOS ל-Android. מחכה שתאתגרו אותו ב-Call of Duty ואף פעם לא מפספס את ההזדמנות למירוץ ב-Need For Speed.
  • יהודה

    קצת הגזמתם חברים אף אחד לא שונא אף אחד בסך הכל יש העדפות אישיות ( אני למשל ישלי אייפון והיה לי כמה טלפונים של סמסונג לפני ) כל ואחד ואיך שזה מתאים לו ואיך שהוא מיסתדר עם זה !!!!!

  • Camilla

    איידיגיטל זה לא אפל, זה דבר ראשון דבר שני אני בספק רב שהיית בחנות אפל אמיתית ,השערות לקוחות של אפל או ללא ספק השירות לקוחות מספר אחד בעולם וזה עובדה מוכחת, תבוא עם מכשיר אייפון או אייפוד ו לפעמים אפילו מק תקול רוב הסיכויים שתצא עם מכשיר חדש מהחנות ,בלי שום טרטורים והטרדות.

    • עומר

      תאמיני לי שאני יודע איך נראה הסמל של התפוח הרקוב וגם איך נראית החנות בסן פרנסיסקו.

    • עומר

      אני יודע איך נראה הסמל של אפל ולצערי גם החנות שלהם בסן פרנסיסקו

      • Camilla

        אני בטוחה במאה אחוז שמעולם לא דרכת בחנות של אפל וככל הנראה רק ראית את החנות מבחוץ בסן פרנסיסקו,אתה אין לך מושג עד כמה השירות של אפל ברמה גבוהה מראה ומוכיח שמעולם לא קנית מוצר של אפל ונכנסת לחנות של אפל, אתה שונא רק בכדי לשנוא.

        • עומר

          חבל שלא היית באותו זמן שם בחנות כדי לראות שאני לא הוזה

  • Camilla

    אתה כולך נוטף שנאה כלפי אפל שאתה חושב הכל מעוות, ישנן תקלות שמתגלות אחרי זמן רב כן ,לפחות הם יצאו בריקול כאשר גילו שהבעיה קיימת ולא ניסו לטייח אותה כמו שסמסונג עשו,וכן יש לאפל שירות לקוחות ברמה הכי גבוהה וזה מראה שמעולם לא היית בחנות של אפל וחווית אותה ממבט ראשון,אין לי כוח להמשיך את הדיון הזה איתך אתה לא מדבר בהיגיון אתה מדבר מתוך סלידה לאפל ולא יותר מזה.

    • עומר

      לצערי הייתי בחנות של אפל, גם אידיגיטל וגם אפל הרשמית בחול. ואני גם חוויתי על בשרי את "השירות המופלא". אשמח לדעת איזה מכשיר את משתמשת (אני מניח שאייפון)

  • Camilla

    מה הקשר בין השניים אתה בכלל קורא את מה שאתה כותב לפני שאתה לוחץ "פרסם" ? מה הקשר למבצע של סמסונג לריקול פה? אין שום קשר בין השניים לא ישיר ולא עקיף. אפל ראו שיש להם תקלה בייצור ומבצעים ריקול,הם יכלו לעשות את הכל בשקט ומחליפים רק למי שבא ומתלונן על תקלה, וכן ריקול זה דבר חשוב לעשות אם רואים שיש תקלה גם אם זה אחרי שנה, הם החליפו לכל בעלי האייפון 5 עם הבטרייה התקולה בטרייה חדשה לחא עלות, מכשיר שכבר תקופת האחריות פגה עליו, זה מראה על חברה שלוקחת אחריות על הפאקים שלה ולא מטשטשת אותן, לא סתם השירות הלקוחות של אפל הוא מספר אחד בעולם.

    • Osher Abergel

      אני מצדיע לך על התגובה הזו.👌

    • עומר

      כבש בעדר, תמשיכי לטמון את הראש בחול ואל תנסי להבין איפה הבעיה בריקול אחרי שנה. אבל בכל זאת אני אנסה לעשות לך קצת סדר נגיד והיה לך בעיה במזגן באוטו (לא משהו קריטי= מצלמה באייפון) את היית פונה לשירות עזבי את נושא האחריות עכשיו. אומרים לך לא מודעים לבעיה למרות שעוד כמה עשרות אנשים פנו לגבי אותה בעיה באותו רכב. אדם נורמטיבי שסיים בית ספר יסודי אמור להסיק מכך משהו (אולי בעיה גורפת בדגם). אני מניח שבאפל איזה אדם אחד לפחות סיים ביהס יסודי. ומכך אפשר להבין שהם ידעו על הבעיה ובחרו לטפל בה אחרי כמעט שנה. טוב נו לא נורא את הרי אומרת שאפל שירות לקוחות מצויין לא…

      • עומר

        כבש בעדר זה משפט לא איזה קללה או משהו…

  • מישהו יודע איך התהליך יהיה בישראל?
    לפי ה SN אני זכאי להחלפה.

  • ארקדי

    שלום לכל המגיבים, יש לי מס' שאלות:

    אם המכשיר שלי כלול בתוך קריאת התיקון לאחר הזנת המספר הסידורי שלו,
    איפה בארץ ניתן לקבל שירות בעבור ריקול זה??

    והאם זה משנה שהמכשיר נרכש מחנות פרטית בארץ??

    תודה

  • Camilla

    זאת חברה עם שירות לקוחות אמיתי מבצעת ריקול למכשירים שגילתה שיש בהם פגם ולא מנסים להשתיק את זה,כמו שהם עשו ריקול למכשירי אייפון 5 עם בטרייה פגומה גם לאחר תקופת סיום האחריות,כל הכבוד להם.

    • Osher Abergel

      כן,כמעט שנה אחרי שהבעיה התגלתה…

    • עומר

      רואים כל כך שאת מאלה שזוחלים מאחורי אפל שסמסונג יוצאת למבצע של נסיון לחודש את אומרת שזה שטות של חברה בירידה. אבל להגיד על זה שריקול כזה זה בסדר (אחרי שנה יש לציין) וואלק הרשי לי לגחך אני לא מאלה של אפל ולא סמסונג. תודה לאלוהים שנתן לאיפון 4s שלי לנוח על משכבו בשלום (ליתר דיוק קבור במזבלה) והיום אני מחזיק g3 אחלה מכשיר השירות פחות אחלה.