החברה מקורפנטינו הודתה כי ב“אחוז קטן” של מכשירי iPhone 5 ישנה בעיה בכפתור הגורמת לו להפסיק לפעול ובשל כך היא פותחת בתוכנית להחלפה עבור המכשירים הפגומים. “אפל קבעה כי מנגנון לחצן השינה/הפעלה על אחוז קטן של מכשירי iPhone 5 עלול להפסיק לעבוד או לעבוד לסירוגין”, נכתב באתר החברה. “אפל תחליף את מנגנון הכפתור ללא תשלום, בדגמי ה-iPhone 5 שבהם נמצאה הבעיה”.
התקלה התגלתה לאחר תלונות משתמשים בפורום של אפל והיא ידועה כבר זה זמן, אולם מדובר ככל הנראה בכמות מכשירים קטנה יחסית. התקלה נעוצה במנגנון הפנימי במכשיר ה-iPhone 5 כך שכפתור השינה/הפעלה עדיין לחיץ אך הוא אינו מעביר את הפקודה האלקטרונית ולכן מערכת ההפעלה אינה מזהה את הפקודה. לדברי אפל, המכשירים בעלי סיכון הם אלו שיוצרו החל מחודש מרץ 2013 וכרגע התוכנית מיועדת לתושבי ארה”ב לאחר מילוי פרטים באתר.
זו לא הפעם הראשונה בה מכשיר ה-iPhone 5 מככב בכותרות בשל תקלות. מיד עם השקתו ב-2012 התגלה כי ישנם עיוות במסך בלחיצה עליו, תמונות שרופות ואפקט של אור סגול בעת הצילום וכמובן אי אפשר לשכוח את תקלת המפות הידועה לשמצה.
מה לגבי לקוחות פה בארץ?
זו תקלה מתסכלת.
מה עם לקוחות בארץ? החלפתי את הכפתור כבר פעמיים וזה כל הזמן חוזר
אני עם אייפון 5 וחי עם התקלה ושמח לשמוע שיש לקיחת אחריות, השאלה מי בארץ לוקח אחריות על התיקון.
האם יש לכם מידע אם ניתן בארץ לטפל בתקלה גם ?
חברות הסלולר הם אלה שיתקנו במסגרת התוכניתש ל אפל (רק הן שיווקו את האייפון רשמית בארץ בתקופה הזאת)
מה עם אנשים בארץ? לאח שלי את זה … אולי תעשו בדיקה של הנושא?
איזה טעות הם עשו במפרט שלו…
גם סוללה לא בנפח הנכון . טעו בצבע שלו
גם אם באיחור, שירות לקוחות ראוי לציון. אני מקווה שחברות אחרות יאמצו סטנדרטים דומים (*שיעול* סמסונג *שיעול*).
מה עם אנשים בארץ? לאח שלי קרה