Apple Music הוא השרות הראשון של אפל (Apple) הפועל על פלטפורמות אחרות, ונראה כי אליו יצטרף בקרוב שרות ההודעות, ה-iMessage, שיוצע למשתמשי האנדרואיד.
לפי הדיווחים, ייתכן ואפל תכריז על המהלך המפתיע כבר בכנס המפתחים, WWDC שייערך מחרתיים (ב’), כך מסר גורם המקורב לאפל. מטרת המהלך, היא לנסות ולתפוס נתח שוק משמעותי יותר בשוק אפליקציות המסרים שכיום נשלט על ידי וואטסאפ, פייסבוק, WeChat ואחרות וכך לחשוף משתמשים רבים לשרות.
באם אכן הדברים נכונים, תחרוג אפל ממנהגה ששרותיה יפעלו רק על הפלטפורמה שלה, מהלך שהתחיל למעשה עם השקת שרות ה-Apple Music כאמור לפני פחות משנה, ועם אפליקציית Move to iOS שמסייעת למשתמשי אנדרואיד לעבור לאייפון.
שרות ההודעות של אפל, ה-iMessage, היא מערכת לשליחת מסרים מידיים בדומה לאפליקציית וואטסאפ, דרכו יכולים משתמשי אפל לשלוח הודעות וקבצי מדיה אחד לשני – על חשבון חבילת הדאטה שלהם או על סמך תקשורת אלחוטית. השרות הוצג לראשונה בשנת 2011, עם השקתה של iOS 5, ופעל באותה תקופה בין כל מכשירי האייפון, אייפד והאייפוד טאץ’ בהם הייתה מותקנת הגרסה וכשנה מאוחר יותר הוסב השרות גם למחשבי המק של החברה, המריצים את מערכת ההפעלה OS X 10.8 Mountain Lion, שהחליף למעשה את שרות ה-iChat שהיה קיים באותה תקופה.
השרות אינו מוצע כאפליקציה נפרדת אלא מתלבש למעשה על מערכת ההודעות הקיימת, כשניתן להבדיל מתי השרות פעיל על ידי צבע בועת השיחה, ששונה משרות ה-SMS הרגיל.
חסר טעם וסיכוי , לא ברור מה אפל מנסה להשיג במהלך הזה. אבל החשש המאוד מוצדק שלה שהיא בדרך לאותו מקום בו היא הייתה ב 2007 , חברה של מוצר אחד. כנראה דוחף אותה לכל מיני מהלכים ביזאריים .
היא ממש לא חברה של מוצר אחד
אייפון הוא הטלפון הנמכר ביותר
גם אייפד וגם השעון
אייפדים הצניחה, שעון לא מתרומם לשום מקום. הרווח שלה מהמוצרים האלה הוא לא משמעותי. מכירות האייפון אגב מרכיבות את רוב ההכנסה שלה. והחלק הזה כבר לא מראה צמיחה אלא דריכה במקום. אז כן היא חברה של מוצר אחד
אפליקציה מיותר