חברת אפל ׁׁ(Apple) עדיין מסרבת לשחרר נתונים רשמיים בנוגע למכירות השעון החכם שלה, שזה אמנם קצת מוזר, אבל גורמים מעריכים שזה לא בגלל שהביצועים שלו חלשים. למעשה. הערכות רבות מדברות על כך שאפל כבר סיפקה קרוב ל-3.6 מיליון שעונים חכם במהלך הרבעון השני של 2015 – מה שמעמיד אותה כיצרנית המחשוב החכם השנייה הגדולה ביותר, מיד לאחר Fitbit.
חברת Fitbit סיפקה קרוב ל-4.4 מיליון מוצרי מחשוב לביש ברבעון האחרון, ומדובר בעלייה רצינית מה-1.7 מיליון שסיפקה לפני שנה .חברת שאומי, לעומתה, מסתפקת במקום השלישי עם 3.1 מיליון עבור צמיד ה-Mi Band, ויחד עם נתח השוק של חברת אפל, שתי היצרניות הצליחו להוריד את שליטתה של Fitbit בשוק מ-30 אחוזים ל-24.3. יחד עם זאת, שאומי ואפל הצליחו להעלות את השוק ב-232 אחוזים בשנה החולפת. היצרניות האחרון שסוגרות את רשימת חמשת הגדולים, אגב, הן Garmin וסמסונג, ואילו כל שאר החברות מסתפקות יחד בכ-5.7 מיליון מכשירים.
אם משווים את השעון החכם של אפל לשעונים חכמים אחרים, ולא בתוך קטגוריה כללית של מחשוב לביש, הרי שהוא שולט בה בקלות, כשההערכות הן ששניים מתוך שלושה שעונים שנמכרו ברבעון האחרון היו מתוצרת אפל, למרות המחיר היחסית גבוה שלו. סביר כמובן להניח שהנתונים הללו מתייחסים להתלהבות שלאחר ההשקה, והמבחן האמיתי מתחיל עכשיו, ברבעונים שאחריה.