התחרות על שוק הזרמת שידורי הטלוויזיה מתלהט. אמזון (Amazon) הודיעה שעד סוף החודש היא מתכוונת להוריד מהמדפים הווירטואליים שלה את ה-Chromecast של גוגל (Google) ואת ה-Apple TV של אפל (Apple). מדובר בשני מוצרים המתחרים במוצרי הזרמת המדיה של אמזון עצמה, Fire TV.

הסיבה הרשמית לפי אמזון היא שירות ה-Prime Video של אמזון עצמה, חלק ממנוי הפרימיום של אמזון בו משקיעה החברה לאחרונה משאבים כדי לספק תכנים בלעדיים. לטענתה היא מעוניינת למכור רק מוצרים שמתקשרים היטב עם השירות הזה, והמוצרים של גוגל ושל אפל לא מתאימים לכך.

"בשלוש השנים האחרונות Prime Video הפך לחלק חשוב בשירות הפריים של אמזון. חשוב שמזרימי המדיה יתקשרו היטב עם Prime Video כדי למנוע מהלקוחות בלבול", אמר דובר של החברה.

מה עם מזרימי מדיה אחרים? אמזון תמשיך למכור את רוקו (Roku) וכן את קונוסלות המשחקים Xbox ו-PlayStation שגם להן יכולות הזרמת מדיה.

ההודעה הזו מגיעה זמן קצר יחסית לאחר ההכרזה של אפל על הגרסה החדשה של Apple TV ושל גוגל עם הדור החדש של ה-Chromecast. אמזון עצמה אמורה להשיק בשבוע הבא גרסת ממיר של Fire TV שאמורה לעלות 100 דולר, וזאת לעומת ה-40 דולר שנדרשים לשלם עבור גרסת ה-USB של המוצר.

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.