אמזון (Amazon) אמנם בנויה על עיקרון שבו לקוחות מזמינים מוצרים מאתר החברה והם מגיעים ישירות אליהם הביתה, לפעמים אפילו באותו היום, אבל כעת משיקה החברה שירות חדש ברחבי ארה”ב שמזכיר יותר חנות קמעונאות רגילה (בדומה לסופר שכבר השיקו) – חברי שירות אמזון פריים יוכלו כעת להזמין מוצר מהאפליקציה, שיהיה מוכן לאיסוף עצמי תוך שתי דקות בלבד.
כך זה יעבוד: המשתמש, שחייב להיות מנוי על שירות Prime או Prime Student, יוכל לבקר באפליקציה ולבחור מתוך מאות פריטים שמוגדרים על ידי אמזון כ”חיוניים ליום יום”. מדובר בעיקר על מוצרי כמו חטיפים, משקאות, מוצרי היגיינה כמו דאודורנטים ותחבושות, מטענים וכבלים לטלפונים, מוצרי אלקטרוניקה שונים וכמובן, כל מוצר של אמזון עצמה (כלומר, מכשירי ה-Echo וה-Fire). לאחר מכן יוכל המשתמש לבחור נקודת איסוף עצמי, ואז לגשת אליה ולאסוף את המוצר מתוך ארונית (לוקר).
מבחינת אמזון, ברגע שמתקבלת הזמנה בנקודת איסוף ספציפית (שמכונה Instant Pickup store), עובדי החברה שולפים אותו מתוך מחסנים בחדר האחורי ומניחים אותו באחד הלוקרים שבמקום. מספר הארונית, כמו גם ברקוד לסריקה, נשלח לקונה.
בשלב ראשוני יושקו חנויות איסוף כאלה בחמש ערים בארה”ב בלבד: לוס אנג’לס, אטלנטה, ברקלי שבקליפורניה, קולומבוס שבאוהיו וקולג’ פארק שבמרילנד. בחודשים שהקרובים יתרחב השירות גם למקומות נוספים. משתמשים שרוצים להיעזר בשירות צריכים להתקין את הגירסה האחרונה של האפליקציה, ולחפש את אופציית ה-Instant Pickup תחת תווית “Programs and Features”.