כשיצאה עם האייפון, חברת אפל (Apple) המציאה מחדש את עולם הטלפונים החכמים והגדירה מחדש את המילים “טלפון חכם”. כמה שנים מאוחר יותר, עם חשיפת האייפד, יצרה אפל קטגוריה חדשה שזכתה לכינוי “טאבלטים”, או בעברית, “מחשבי לוח”. היום, עם פלישת מערכת האנדרואיד לשוק וכאשר היא שולטת בנתח גדול ממנו, אפשר להגיד שהמוצרים הגדולים של חברת אפל כבר נמצאים מאחורינו ושזמנה של החברה תם. האמנם?
בכנס ה-“Re/Code Code” שנערך לאחרונה, ובעקבות החשיפה לפיה אפל רכשה את Beats בתמורה ל-3 מיליארד דולר, אמר אדי צ’ו, בכיר בחברה, כי יש לנו למה לצפות השנה. “מאוחר יותר השנה”, אמר צ’ו, “יש לנו את המוצרים הכי טובים שראיתי מחברת אפל בכל 25 השנים בהם אני חלק ממנה”.
לפי דבריו אלו ניתן להבין כי החברה לא תסתפק ברענון בלבד של מכשירי ה-iPhone וה-iPad השנה, אלא תכנס לשווקים חדשים לגמרי. מילים אלו עולות בקנה אחד עם אמירות קודמות שנזרקו לאוויר מפי מנכ”ל החברה, טים קוק, לפיהן נראה את החברה נכנסת לשווקים חדשים.
ה-iWatch ודגם משוכלל של ה-Apple TV נמצאים עדיין בגדר שמועה, אך נראה שכל אלו ועוד חידושים מעניינים עתידים להיחשף בקרוב מאוד. כנס המפתחים השנתי של החברה, WWDC 2014, נמצא כבר ממש מעבר לפינה. עד אז, אפשר להמשיך לנחש.
נכון, המוצרים הגדולים עוד לפניכם רק לא מכם.
סטיב ג’ובס האמין במספר מועט של מוצרים שבשלים לשוק ב100 אחוז
זה לא מושלם זה לא יוצא היגיון פשוט היה לו
אפל מתחילים לאבד את הדרך שלו וזה קצת חבל כי הוא זה שבעצם החזיר את אפל לטופ שלה ולשם של גימור ואיכות מושלמים
אפילו את המסך של האייפון הם הגדילו
סטיב תמיד אמר שמסך של 3.5 אינץ’ זה מושלם
חבל שהם הולכים לדרך הרסנית ניתן לומר אפילו
למרות שאני בטוח ששעון של אפל יגדיר מחדש את כללי המשחק.
רק חייב לציין שהשם הוא אדי קיו (Eddy Cue) ולא אדי צ׳ו
אירוני, שפעם סטיב ג’ובס הוא זה שאמר ללארי פייג'(גוגל) שזו טעות לפתח המון מוצרים שונים ושעדיף להתמקד במספר מועט של מוצרי מפתח.
נראה שהיום זו הדרך היחידה של אפל להשאר למעלה..
כנראה שהעולם משתנה, חבר
גם ג’ובס תמך בהמון מוצרים אבל עם שליטה בהם. למשל 3 סדרות שונות של לפטופים ו 3 סדרות שונות של דסקטופים, 4 סוגים של אייפודים וכו’.. הרעיון הוא לא להוציא מוצר שלא תוכל לעמוד מאחוריו.
וואלה הציפיות שלי מהם ממש גבוהות אבל זה רק בגללם