בין אם אתם עצמאים או שכירים, אתם ודאי תסכימו עם העובדה שזמן הוא אחד המשאבים החשובים והיקרים בשבוע העבודה שלכם. על מנת להפוך את ההתנהלות שלכם ליעילה יותר, זורמת ופחות תלוייה בכח אדם, אספנו עבורכם 8 אפליקציות ותוכנות שיש להן פוטנציאל לעשות מהפכה אמיתית ביום-יום שלכם.
Trello
Trello היא אפליקציה מושלמת לניהול משימות ופרויקטים המתאימה לאנשים פרטיים וצוותים כאחד. בכל רגע נתון ניתן להטיל משימות על חברי הצוות השונים ולעקוב אחר ביצוען דרך מספר רב של לוחות ורשימות נוחות לבנייה. האפליקציה יכולה להתממשק עם Slack הידועה (ניתן למצוא עוד אודותיה למטה) לשלוח התראות למייל, לקבוע דדליינים ולשתף קבצים בקלות. טרלו זמינה גם למובייל ונמצאת בשימוש אצל ארגונים רבים שצריכים לנהל משימות בין כמה מחלקות וצוותים. ניתן להסב תשומת לב של חברי צוות בקלות, עם פעולות “תיוג” (ממש כמו ברשת חברתית) וליצור רשימות לוחות השראה לניהול פרויקטים.
IFTTT
אפליקציית אוטומציה פופולרית ומומלצת היא IFTTT (ראשי תיבות If This Then That) שמאפשרת לכם ליצור תנאים קבועים מראש שיסייעו לכם בעבודה השוטפת. לדוגמא: ניתן לתכנת את הטלפון כך שאם הוא על מצב שקט, מספרי השיחות שלא נענו יועברו אוטומטית לרשימת המשימות ב-Trello (האפליקציה מהסעיף הקודם) כך שבבוא הזמן תהיו פנויים לחזור אליהם או לחלופין לגבות תמונות שצולמו בנייד באופן אוטומטי ועוד. האופציות שלכם רחבות מאוד ותלויות ב-“מתכונים” שתפתחו בעצמכם לאט לאט.
https://www.youtube.com/watch?v=jo9QOC5-N7A
Boomerang
Boomerang הוא כלי נהדר שמאפשר לתזמן את המיילים שנשלחים דרך Gmail. מצוין אם אתם רוצים להימנע משליחת מיילים בשעות לילה הזויות, מאפשר לכם מעקב אחרי פתיחת המייל ומאפשר סנכרון של שליחת מיילים לפי לו”ז מוגדר מראש. ניתן לקבל התראות ותזכורות על מיילים שנרצה שיצוצו בתאריך מסוים ולתעדף אותם ישירות בתיבה.
Accountbook
במיוחד לעצמאים או בעלי עסק, Accountbook (אקוונטבוק) הינה תוכנה ישראלית מומלצת וידידותית לשימוש שתאפשר לכם להוציא חשבוניות וקבלות, לנהל דו”חות ועוד. התוכנה כולה מבוססת ענן ככה שניתן לגשת בה מכל מקום ולנהל את העסק העצמאי שלכם בקלות ובראש שקט.
Slack
Slack אין מצב שלא שמעתם על האפליקציה הזו, אבל נשים אותה פה למקרה שלא. מדובר בתוכנה פשוטה אך מהפכנית לניהול שיח בין צוותים. היא מאפשרת לנהל צ’אטים רבי משתתפים ולשתף קבצים, הכל גם דרך המחשב השולחני שלכם וגם דרך הסמארטפון. חוץ מהשימוש הברור לניהול תקשורת תוך-חברתית, במידה ואתם עצמאיים, ניתן להרחיב את האפליקציה לשימוש מול לקוחות או ספקים.
https://www.youtube.com/watch?v=9RJZMSsH7-g
Lastpass
אנחנו בטוחים שכמות הסיסמאות השונות שאתם משתמשים בהן בשבוע, עומדת על עשרות אם לא מאות ואין סיכוי שאתם באמת זוכרים את כולן. Lastpass הזו נועדה כדי לשמור על הסיסמאות במקום מאובטח, שיפתור לכם את מצוקת הסיסמאות בשעת צרה ובנוסף היא מאפשרת סנכרון מלא לענן וזמינה כתוסף דרך הדפדפן או אפליקציות למובייל.
https://www.youtube.com/watch?v=VUBRgJ4-zgM
Hubspot Sales
Hubspot Sales – תוסף לכרום וכלי מצוין לאלה מכם שעובדים המון במיילים ועם אנשים רבים. הכלי מאפשר לכם לקבל התראות כשהמיילים שלכם נפתחים ונקראים על-ידי אנשי הקשר שלכם ובכך לדעת כשמסננים אתכם או שמעכבים מענה. אופציות נוספות כוללות תזמון מיילים, שמירת נוסחי מיילים ושמירת מסמכים.
WhenIwork
אפליקציה שמאפשרת ניהול נח של העובדים בחברה. מעקב אחרי שעות, קביעת משמרות וקביעת פגישות הופכת להיות קלה הרבה יותר עם התוכנה הזו. להורדה.
התוכנות והאפליקציות שציינו כאן הן קצה הקרחון בכל הקשור לשיפור יעילות העבודה שלכם. חשבו על הצרכים שלכם, חפשו תוכנות שיעזרו לכם לפתור אותם באופן מהיר, יעיל ורצוי גם אוטומטי וצאו לדרך.
התמונה באדיבות Shutterstock
אין על Lastpass!
ברור שיש, google passwords
תודה על ההמלצות. מוסיף גם את AnyDo הישראלים והמצוינת.