ה-Galaxy S3, נתפס כחדשני יותר.

בעולם הטכנולוגיה נהוג להתייחס בעליצות, או שלא, למעריצים של מוצרי אפל (Apple) כאל חברי כת, זאת כעדות לנאמנות הלקוחות הגבוהה לה זוכים המוצרים השונים שמייצרת החברה, ולא משנה מהם ולא מה מחיריהם. אך נראה כי בחומות הגבוהות שהונחו מסביב לכת לכאורה מתחילים להיווצר סדקים כי מתברר שחבריה מתחילים לפזול גם לכיוונים אחרים, או יותר נכון, למוצרים של חברות מתחרות.

זה לא נורא להיות מקום שני

ה-Galaxy S3, נתפס כחדשני יותר.

בסקר שנערך על-ידי חברת 'ברנד קיי' (Brand Key) המתמחה בבחינה של חוזק המותג, נשאלו כ-39-אלף לקוחות איזה מכשיר טלפון-חכם יש להם היום והאם ומה המכשיר הבא שהם מתכוונים לקנות. בסקר של השנה נמצא לראשונה, כי סמסונג (Samsung) עקפה את אפל במדד נאמנות הלקוח, וכי יותר לקוחות מביעים נאמנות כלפי מכשירי טלפון-חכם מתוצרת סמסונג מאשר אלו המביעים נאמנות לטלפונים של אפל, למעשה מוסיף רוברט פאסיקוף, מנכ"ל ברנד קיי, כי "תוצאות הסקר תואמות את נתח השוק הגבוה לו זוכים מכשירי סמסונג". עוד הוא מציין כי "נראה כי הלקוחות מחפשים מותג אשר מציע חדשנות". השנה אפל נתפסה כנגררת אחרי המתחרות שלה ו-"רק לאחר שחברות אחרות השיקו ומכרו בהצלחה מחשבי-לוח בעלי מסך קטן אפל השקיה את האייפד מיני – היא פשוט הגיבה".

אחרי סמסונג ואפל שכבשו את שני המקומות הראשונים ניתן למצוא במקום את השלישי (למרבה ההפתעה) את חברת LG, אל המקום הרביעי הצליחו להגיע בתיקו נוקיה (Nokia) וסוני (Sony). ואולם אם בוחנים את המספרים שפורסמו בשבוע שעבר, אפל חולשת על 36.3% משוק הסמארטפון האמריקאי בהשוואה ל-21% לסמסונג ו-10.1% ל-HTC (מקור)

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.